top of page

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР

про надання телекомунікаційних послуг

Приватне Підприємство «МІРАТЕЛ ІНВЕСТ», надалі ОПЕРАТОР, що діє згідно Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій за рішенням НКРЗІ №111-2167/111 вiд 05.04.2021 р., від свого імені та від імені і за дорученням провайдерів телекомунікацій з якими укладено відповідний договір, публічно пропонує необмеженому колу осіб можливість отримання телекомунікаційних послуг, для чого публікує цей Публічний договір, надалі – Договір, про нижченаведене:

 

Основні терміни

Інтернет – всесвітня інформаційна система загального доступу, що логічно пов'язана глобальним адресним простором і базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.

Телекомунікаційна послуга – продукт діяльності оператора та/або провайдера телекомунікацій, спрямований на задоволення потреб АБОНЕНТА в сфері телекомунікацій. АБОНЕНТ (кінцевий споживач телекомунікаційних послуг) – юридична чи фізична особа, що потребує, замовляє та/або одержує телекомунікаційні послуги для власних потреб на умовах договору, який передбачає підключення кінцевого обладнання, що знаходиться в його власності чи користуванні, до телекомунікаційної мережі.

ОПЕРАТОР – Приватне Підприємство «МІРАТЕЛ ІНВЕСТ» провайдер телекомунікацій.

Договір – цей публічний договір про надання телекомунікаційних послуг, який укладається в порядку ст. 633 Цивільного кодексу України між сторонами шляхом прийняття АБОНЕНТОМ умов Договору і його доповнень шляхом виконання дій, передбачених Договором.

Сторони договору – виконавець послуг (ОПЕРАТОР) з одного боку та споживач (АБОНЕНТ) з іншого.

Ліцензія – документ, що засвідчує право суб'єкта господарювання на здійснення зазначеного в ньому виду діяльності в сфері телекомунікацій протягом певного терміну на конкретній території з виконанням ліцензійних умов.

Веб-сайт — - WEB-сайт, на якому розміщений Договір та вся необхідна інформація для використання послуг..

Особистий кабінет (Управління особовим рахунком) – web-сторінка на сайті ОПЕРАТОРА, що містить статистичну інформацію про обсяг отриманих АБОНЕНТОМ послуг, поточний стан Особового рахунку АБОНЕНТА та іншу інформацію. Крім того, сторінка містить набір елементів інтерфейсу користувача, за допомогою яких АБОНЕНТ має можливість змінювати (в тому числі погоджуватися та відмовлятись) порядок та/або умови надання послуг ОПЕРАТОРОМ.

Активація послуг – виконання ОПЕРАТОРОМ дій, що надають АБОНЕНТУ доступ до належним чином замовлених ним послуг.

Особовий рахунок – розуміється як сховище інформації про кошти АБОНЕНТА, авансовані ним для отримання телекомунікаційних послуг ОПЕРАТОРА. Кошти перераховуються АБОНЕНТОМ самостійно або за виставленими рахунками. Баланс особового рахунку — різниця між двома сумами грошових коштів в певний момент часу, в який визначається баланс Особового рахунку. Перша сума складається з грошових коштів, внесених на Особовий рахунок до моменту часу, в який визначається баланс особового рахунку; інша сума — складається із грошових коштів, списаних з Особового рахунку до моменту часу, в який визначається баланс Особового рахунку.

Послуга "ПЕРЕРВА" - це запропонована ОПЕРАТОРОМ послуга для припинення нарахування абонентської плати в разі неможливості або небажання отримання АБОНЕНТОМ сервісу телекомунікаційної послуги. Послуга активується WEB-сайі або шляхом телефонного дзвінка АБОНЕНТА до ОПЕРАТОРА за тел. (068) 254-10-54. Строк одноразового безперервного використання послуги не може перевищувати 12 місяців.

Прейскурант абонентських тарифів – сукупність технічних і вартісних параметрів, взаємопов'язаних між собою, які визначають об'єм і вартість наданої АБОНЕНТОВІ телекомунікаційної послуги, порядок тарифікації наданих йому

Кінцеве обладнання – обладнання, призначене для з'єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг.

 

1. Предмет Договору

1.1. ОПЕРАТОР, за умови наявності технічної можливості здійснює надання телекомунікаційних послуг, а АБОНЕНТ в свою чергу сплачує їх вартість.

1.2. Цей Договір складений у відповідності до чинного законодавства України, зокрема Цивільного кодексу України, Закону України «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 р. № 295, Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених рішенням НКРЗІ від 29.11.2012 р. № 624, інших нормативно-правових актів.

1.3. Цей Договір вважається погодженим та укладеним шляхом вчинення АБОНЕНТОМ дій, що свідчать про згоду дотримуватися умов Договору, без підписання письмового примірника Сторонами. У відповідності до ст. 642 Цивільного кодексу України повним та беззастережним прийняттям умов Договору є факт здійснення АБОНЕНТОМ платежу в оплату телекомунікаційних послуг і отримання ОПЕРАТОРОМ відповідного фінансового документа, що підтверджує факт такої оплати.

1.4. Укладаючи Договір АБОНЕНТ автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору, Прейскурантом абонентських тарифів, та всіх додатків, що є невід'ємною частиною Договору.

1.5. Обов'язковою умовою надання АБОНЕНТУ послуг є наявність у ОПЕРАТОРА технічної можливості для надання АБОНЕНТУ замовлених послуг.

1.6. Параметри послуг, що надаються АБОНЕНТАМ, визначені умовами відповідних тарифних планів.

1.7. ОПЕРАТОР надає АБОНЕНТУ можливість виклику технічного фахівця для усунення неполадок і надання консультацій в робочі дні за окрему плату (відповідно до прейскуранта абонентських тарифів на додаткові послуги зв'язку), а також безкоштовно, у випадку, якщо неполадки виникли з вини ОПЕРАТОРА.

1.8. ОПЕРАТОР гарантує можливість надання технічної консультації, щодо методів і засобів роботи відповідними фахівцями, АБОНЕНТОВІ.

1.9. У випадку не усунення протягом трьох діб із зафіксованого моменту подання АБОНЕНТОМ заявки щодо збою або пошкодження телекомунікаційної мережі, яке унеможливило доступ АБОНЕНТА до послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості телекомунікаційної послуги, ОПЕРАТОР, за зверненням АБОНЕНТА, здійснює перерахунок вартості послуг. Недоступність послуги не може вважатися збоєм або пошкодженням, якщо вона викликана однією з наступних причин:

- відсутності або неналежної якості доступу до мережі Інтернет, якщо послуги ОПЕРАТОРА отримуються через мережі інших Операторів чи провайдерів телекомунікацій;

- проведення планових ремонтно-профілактичних робіт тривалістю більше 24 годин про які ОПЕРАТОР попереджає АБОНЕНТА в строк встановлений чинним законодавством;

- несправність обладнання, кабелю та послуг АБОНЕНТА, які не входять до зони відповідальності ОПЕРАТОРА;

- зовнішніми причинами з боку АБОНЕНТА такими як порушення електроживлення, кліматичних умов та інше; - несанкціонованим та/або некомпетентним втручанням АБОНЕНТА в налаштування та режим функціонування обладнання ОПЕРАТОРА;

- призупинення або припинення надання послуги відповідно до умов Договору;

- викрадення чи пошкодження зловмисниками лінійних та станційних споруд ОПЕРАТОРА;

- дії непереборної сили (форс-мажор).

1.10. ОПЕРАТОР гарантує інформаційну підтримку АБОНЕНТА про всі зміни в послугах ОПЕРАТОРА на WEB-сайі та за телефоном 0682541054 .

1.11. Часова схема надання послуг: цілодобово, впродовж 24 (двадцяти чотирьох) годин на добу, 7 (сім) днів на тиждень включаючи вихідні і святкові дні.

1.12. Надання телекомунікаційних послуг розпочинається після укладення договору, виконання Сторонами дій, що передбачені цим Договором та Додатками до нього, які є необхідними для початку надання послуг.

 

2. Строк дії та зміна умов даного Договору

2.1. Даний Договір публічно доводиться до відома усіх Абонентів шляхом його розміщення (оприлюднення) на офіційному веб-сайті ОПЕРАТОРА: http://personal.miratel.con.ua.

2.2. Строк дії Договору складає один рік з часу початку надання телекомунікаційних послуг. У разі, якщо жодна із Сторін не повідомить іншу Сторону про припинення цього Договору за тридцять календарних днів до дати закінчення строку його дії, строк дії цього Договору автоматично пролонгується на кожний наступний рік.

2.3. Під час дії Договору в нього можуть вноситися з ініціативи ОПЕРАТОРА зміни та доповнення, які підлягають офіційному оприлюдненню шляхом розміщення таких змін (публікації) не менш ніж за 10 (десять) календарних днів до їх введення в дію, на офіційному веб-сайті ОПЕРАТОРА: http://miratel.con.ua. При цьому ОПЕРАТОР гарантує та підтверджує, що розміщена на Сайті поточна редакція тексту цього Договору є дійсною.

2.4. Не розірвання АБОНЕНТОМ Договору у вказаний строк та продовження користування послугами, свідчить про згоду АБОНЕНТА з внесеними змінами до Договору. ОПЕРАТОР і АБОНЕНТ визнають юридичну чинність зазначеного у дійсному пункті способу волевиявлення.

2.5. АБОНЕНТ має право замовити Послугу "ПЕРЕРВА", шляхом телефонного дзвінка до ОПЕРАТОРА за тел. (068) 254-10-54 в робочий час. Зазначена послуга надається для зручності Абонентів та оптимізації ними своїх витрат у випадку, якщо вони тимчасово не мають потреби, або можливості (через відсутність доступу до мережі Інтернет) отримання телекомунікаційних послуги ОПЕРАТОРА.

 

3. Ціна та порядок розрахунків

3.1. Оплата послуг АБОНЕНТОМ здійснюється відповідно до прейскуранта абонентських тарифів на відповідні послуги ОПЕРАТОРА і відповідно до чинного законодавства України. При цьому оплата послуг АБОНЕНТОМ, у вигляді абонентської платні здійснюється, незалежно від того користувався АБОНЕНТ (за винятком випадків не надання послуг з вини ОПЕРАТОРА) послугами ОПЕРАТОРА за розрахунковий період або ні.

3.2. Вартість наданих послуг розраховує ОПЕРАТОР, використовуючи власні засоби, один раз на добу відповідно до прейскуранта абонентських тарифів.

3.3. Розрахунковим періодом є 1 (один) календарний місяць. Усі види щомісячних платежів відносяться до кожного повного і неповного календарного місяця та знімаються з особового рахунку з 1-го числа даного місяця, або в момент початку використання відповідних послуг у даному місяці.

3.4. ОПЕРАТОР вправі переглянути прейскурант абонентських тарифів, повідомивши АБОНЕНТА на офіційному веб-сайті ОПЕРАТОРА: http://miratel.con.ua не пізніше, ніж за 7 (сім) календарних днів до початку періоду, що індексується. При незгоді з будь-якими змінами до умов цього Договору, зміною тарифів або призначенням нових платежів в доповнення до вже існуючих, АБОНЕНТ повинен припинити отримання телекомунікаційних послуг. Якщо АБОНЕНТ по закінченню 10 (десяти) денного терміну з моменту оприлюднення (розміщення) на офіційному сайті ОПЕРАТОРА продовжує користуватись телекомунікаційними послугами, ОПЕРАТОР вправі вважати, що АБОНЕНТ згоден із внесеними змінами та доповненнями.

3.5. ОПЕРАТОР забезпечує інтерактивний доступ АБОНЕНТА для огляду й аналізу стану свого особового рахунку, роботи з ним.

3.6. АБОНЕНТ зобов'язується самостійно стежити за станом свого особового рахунку і вчасно поповнювати його. У випадку негативного балансу на особовому рахунку АБОНЕНТА або  порушення строків оплати АБОНЕНТОМ, ОПЕРАТОР тимчасово припиняє надання послуг за даним Договором. Відновлення надання послуг за даним Договором здійснюється після погашення існуючої заборгованості.

3.7. Оплата послуг здійснюється в національній валюті України – гривні.

3.8. Час неотримання послуги АБОНЕНТОМ у зв'язку з виходом з ладу устаткування АБОНЕНТА, або проблемами з програмним забезпеченням на стороні АБОНЕНТА, не вважається простоєм і оплачується АБОНЕНТОМ в повному об'ємі.

 

4. Права та обов'язки сторін

4.1. Обов'язки та права ОПЕРАТОРА.

4.1.1. Якісно і вчасно виконувати послуги, оплачені АБОНЕНТОМ згідно з предметом цього Договору.

4.1.2. Надавати послуги за встановленими показниками якості відповідно до стандартів та інших нормативних документів та умов договору.

4.1.3. Забезпечувати правильність застосування тарифів та своєчасного інформування споживача про їх заміну.

4.1.4. Надавати телекомунікаційні послуги у строки, передбачені цим Договором та чинним законодавством.

4.1.5. ОПЕРАТОР веде облік обсягу і вартості наданих послуг, забезпечує його достовірність та зобов'язується зберігати дані про факти споживання АБОНЕНТОМ тарифікованих послуг зв'язку протягом 12 календарних місяців, а дані про рух коштів на особовому рахунку АБОНЕНТА – протягом 6 календарних місяців.

4.1.6. ОПЕРАТОР зобов'язується надавати АБОНЕНТУ інформацію про аварії на телекомунікаційних мережах та про орієнтовні строки усунення їх наслідків.

4.1.7. ОПЕРАТОР зобов'язується інформувати АБОНЕНТА про анулювання чи недійсність ліцензій та дозволів, що впливають на надання телекомунікаційних послуг за договором.

 4.1.8. ОПЕРАТОР забезпечує з'єднання на замовлення АБОНЕНТА з будь-яким абонентом телекомунікаційної мережі загального користування.

4.1.9. ОПЕРАТОР, на запит АБОНЕНТА, інформує про перелік сертифікованого абонентського обладнання, яке можна підключати до телекомунікаційної мережі загального користування.

4.1.10. ОПЕРАТОР вживає відповідно до законодавства заходи із забезпечення таємниці інформації, що передається телекомунікаційними мережами, конфіденційності інформації про споживача та послуги, які він отримав чи замовляв.

 4.1.11. ОПЕРАТОР має право тимчасово припинити надання послуг на строк 1 місяць у випадку встановлення факту розсилання АБОНЕНТОМ спаму або виявлення несанкціонованого втручання АБОНЕНТА в роботу та/або використання телекомунікаційних мереж ОПЕРАТОРА, в тому числі шляхом висловлювання погроз, образ, нецензурної лайки на адресу працівників ОПЕРАТОРА, здійснених письмово, або під час телефонної розмови, або безпосереднього спілкування з працівниками ОПЕРАТОРА. Одночасно з тимчасовим припиненням надання послуг, АБОНЕНТ попереджається про це письмово, на останню адресу надану АБОНЕНТОМ. У випадку встановлення повторних фактів зазначених вище, ОПЕРАТОР має право тимчасово припинити надання послуг на строк 3 місяця, або взагалі припинити надання послуг та розірвати Договір.

4.2. Обов'язки та права АБОНЕНТА.

4.2.1. АБОНЕНТ при підключенні перераховує на свій особовий рахунок аванс за необхідний обсяг послуг.

4.2.2. АБОНЕНТ зобов'язується оплачувати надані послуги відповідно до Розділу 3 даного Договору у розмірах та в строки встановлені Договором.

4.2.3. АБОНЕНТ зобов'язується контролювати стан свого особового рахунка.

4.2.4. АБОНЕНТ зобов’язується не повідомляти свої облікові дані та паролі третім особам и самостійно несе відповідальність за наслідок таких дій.

4.2.5. АБОНЕНТ використовує надані послуги тільки легальним способом, зобов’язується не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку, і не перекладає на ОПЕРАТОРА відповідальність за можливі порушення або збиток, заподіяний третім особам.

4.2.6. АБОНЕНТ зобов’язується не допускати використання на комерційній основі кінцевого обладнання та абонентських ліній для надання телекомунікаційних послуг третім особам.

4.2.7. АБОНЕНТ зобов’язується повідомляти, в тому числі письмово, на запит ОПЕРАТОРА про тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання телекомунікаційних послуг.

4.2.8. АБОНЕНТ зобов'язується дотримуватись всіх умов даного Договору, а також вимог Закону України «Про телекомунікації».

4.2.9. АБОНЕНТ має право вимагати повернення оплачених коштів (письмово звернувшись до ОПЕРАТОРА) у разі не надання АБОНЕНТУ послуг або у разі його відмови від попередньо оплачених телекомунікаційних послуг, або надання послуг неналежної якості. При цьому повернення оплачених коштів здійснюється у строк до 20 (двадцяти) діб. Повернення коштів здійснюється АБОНЕНТАМ, що ідентифікували себе належним чином.

4.2.10. З моменту фактичного споживання телекомунікаційних послуг АБОНЕНТ, на протязі двох календарних днів, зобов'язується підписати Акт виконаних робіт по підключенню до телекомунікаційних послуг.

4.2.11. АБОНЕНТ зобов'язується погоджувати у разі потреби з власниками (орендодавцями, орендарями) приміщення, будинку, споруди і прилеглих територій щодо проведення всіх заходів, необхідних для надання АБОНЕНТУ телекомунікаційних послуг. А також сприяти персоналу ОПЕРАТОРА у разі проведення відповідних робіт по наданню АБОНЕНТУ телекомунікаційної послуги (а саме: надавати і забезпечувати безперешкодний допуск персоналу ОПЕРАТОРА в приміщення в робочий час, надавати необхідну технічну інформацію та ін.).

4.2.12. АБОНЕНТ має право замовити у поточному місяці,зміну тарифного плану, повідомивши ОПЕРАТОРА за телефоном: (068) 254-10-54. Зміни вступають в дію з наступного дня, але при цьому АБОНЕНТ дає згоду, що не пред'являтиме до адміністрації ОПЕРАТОРА ніяких претензій і що вся відповідальність за безпечний вхід і наслідки зміни тарифного плану, викликані АБОНЕНТОМ, він приймає і покладає тільки на себе.

4.2.13. АБОНЕНТ має право отримувати від ОПЕРАТОРА безпосередньо на сайті ОПЕРАТОРА або по телефону, довідкову інформацію щодо послуг та тарифів.

4.2.14. АБОНЕНТ має право звертатися письмово з будь-якими питаннями щодо послуг та розрахунків до ОПЕРАТОРА.

 

5. Відповідальність сторін

5.1. Відповідальність ОПЕРАТОРА.

5.1.1. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за зміст і конфіденційність переданої за допомогою мережі Інтернет АБОНЕНТОМ (АБОНЕНТОВІ) інформації.

5.1.2. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за збиток будь-якого роду, заподіяний АБОНЕНТОВІ третіми сторонами в результаті використання наданих ОПЕРАТОРОМ послуг.

5.1.3. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за якість наданих послуг і цінову політику операторів зв'язку, за допомогою яких АБОНЕНТ установлює з'єднання з ОПЕРАТОРОМ.

5.1.4. ОПЕРАТОР несе відповідальність за порушення умов даного Договору відповідно до чинного законодавства України.

5.1.5. ОПЕРАТОР не несе відповідальності перед АБОНЕНТОМ за затримки або перебої в роботі, які виникають з причин, які знаходяться поза сферою контролю ОПЕРАТОРА.

 5.1.6. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за якість функціонування сегментів мережі Інтернет, що не є власністю або не заходяться в користуванні ОПЕРАТОРА.

5.1.7. ОПЕРАТОР не несе відповідальності перед АБОНЕНТОМ, якщо абонентська лінія з вини АБОНЕНТА обладнана не сертифікованим кінцевим устаткуванням.

5.1.8. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за порушення роботи мережевого устаткування АБОНЕНТА, викликані мережевими атаками на адреси АБОНЕНТА. АБОНЕНТ, що встановив факт мережевої атаки на свою адресу, зобов'язаний якнайскоріше сповістити про це ОПЕРАТОРА. ОПЕРАТОР в цьому випадку має право тимчасово, до закінчення або ліквідації атаки, ввести обмеження на доступ до мережевих адрес АБОНЕНТА для забезпечення безпеки всієї мережі і збереження часткової працездатності локальної мережі АБОНЕНТА.

5.1.9. ОПЕРАТОР не несе відповідальності за збиток комп'ютерній і іншій техніці АБОНЕНТА, заподіяний грозою або будь-яким іншим явищем природи. АБОНЕНТ попереджений про необхідність знеструмлення всього телекомунікаційного обладнання під час грози. — ОПЕРАТОР не несе відповідальності за зміну тарифного плану здійсненого в он-лайн режимі АБОНЕНТОМ, що є фізичною особою (підтвердивши ці зміни тільки йому відомим Login: та Password:) та нараховану абонентську платню? що утворилася після відповідних змін тарифного плану.

5.2. Відповідальність АБОНЕНТА.

5.2.1. АБОНЕНТ несе відповідальність за порушення даного Договору відповідно до чинного законодавства України.

5.2.2. АБОНЕНТ несе матеріальну відповідальність за порушення термінів оплати, а саме за невчасне здійснення розрахунків АБОНЕНТ сплачує ОПЕРАТОРУ пеню у розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення оплати, при цьому надання послуг АБОНЕНТУ припиняється.

5.2.3. АБОНЕНТ самостійно відповідає за шкоду, заподіяну в процесі використання наданої телекомунікаційної послуги особі або майну громадян, юридичних осіб, держави або моральним принципам суспільства.

5.2.4. АБОНЕНТ самостійно відповідає за мережеву безпеку та антивірусний захист належного йому обладнання (а саме АБОНЕНТ самостійно здійснює заходи щодо поліпшення роботи належного йому обладнання від будьяких комп'ютерних вірусів).

 5.2.5. АБОНЕНТ несе відповідальність і ризики за використання інформаційних ресурсів Інтернет. ОПЕРАТОР не дає ніяких гарантій щодо будь-яких товарів, інформації і послуг, що поставляються чи надаються за допомогою Інтернет, не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, яких прямо чи опосередковано зазнав АБОНЕНТ чи треті особи внаслідок використання інформаційних ресурсів Інтернет чи неможливості їх використання.

5.3. Відповідальність, не передбачена цим Договором, визначається відповідно до чинного законодавства України.

 

6. Умови розірвання даного Договору

6.1. Договір може бути розірвано будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку у випадках, передбачених умовами цього Договору або чинним законодавством України .

6.2. Якщо АБОНЕНТОВІ тимчасово обмежений доступ до послуг через заборгованість з їх оплати, ОПЕРАТОР залишає за собою право відключити порт АБОНЕНТА після закінчення 60 календарних днів з моменту обмеження надання послуг.

6.3. У випадку, якщо АБОНЕНТ після закінчення 30 календарних днів з моменту відключення порту (тобто через 90 календарних днів з дня виникнення заборгованості) не здійснив оплату наявної заборгованості, яка утворилася не з вини ОПЕРАТОРА, то договір вважається розірваним в односторонньому порядку з одночасним видаленням всіх облікових записів АБОНЕНТА. У такому випадку вважається, що договір розірваний з ініціативи АБОНЕНТА. При цьому ОПЕРАТОР не здійснює жодних додаткових дій, як-то: надсилання листів, підписання угод про розірвання та інше. Сторони визнають юридичну чинність такого способу волевиявлення АБОНЕНТА, щодо розірвання Договору.

6.4. Якщо АБОНЕНТ не споживав послуги за даним договором протягом 12 місяців не з вини ОПЕРАТОРА, останній в односторонньому порядку розриває Договір.

6.5. ОПЕРАТОР має право в односторонньому порядку розірвати договір у випадку порушення АБОНЕНТОМ виконання своїх обов’язків передбачених Договором, повідомивши АБОНЕНТА про це у 10-денний термін до моменту розірвання.

6.6. Додаткові умови дострокового розірвання даного договору:

6.6.1. Внаслідок зміни законодавства, що призвело до суперечок з умовам даного Договору.

6.6.2. За рішенням суду.

6.6.3. За обставин, що перешкоджають виконанню Сторонами даного Договору крім їхнього бажання, а також обставин нездоланої сили.

6.6.4. За згодою Сторін.

6.7. АБОНЕНТ з власної ініціативи може розірвати договір у разі небажання отримувати послуги, зокрема в випадку незгоди зі зміною Тарифних планів, шляхом повідомлення ОПЕРАТОРА  через Особистий кабінет.

6.8. Розірвання Договору не звільняє АБОНЕНТА від сплати його заборгованості за даним Договором.

 

7. Застереження. Запевнення та гарантії Сторін.

7.1. Запевнення та гарантії ОПЕРАТОРА. Цим ОПЕРАТОР надає АБОНЕНТУ такі гарантії та запевнення:

7.1.1. ОПЕРАТОР є суб’єктом підприємницької діяльності, що належним чином зареєстрований у відповідності до чинного законодавства України, гарантує достовірність наданої про себе інформації та має всі необхідні ліцензії, дозволи тощо, отримання яких передбачено нормами чинного законодавства.

7.1.2. Укладання цього Договору не порушує і не буде порушувати у майбутньому будь- якого іншого зобов’язання ОПЕРАТОРА за будь-яким іншим правочином, стороною якого він виступає.

7.1.3. ОПЕРАТОР здійснить всі належні (залежні від ОПЕРАТОРА) дії для надання належного рівня якості телекомунікаційних послуг.

7.2. Запевнення та гарантії АБОНЕНТА. Цим АБОНЕНТ надає ОПЕРАТОРУ такі гарантії та запевнення:

7.2.1. АБОНЕНТ гарантує достовірність наданої про себе інформації.

7.2.2. Укладання цього Договору не порушує і не буде порушувати у майбутньому будь- якого іншого зобов’язання АБОНЕНТА за будь-яким іншим правочином, стороною якого він виступає.

7.2.3. АБОНЕНТ надає свою згоду щодо розміщення телекомунікаційного обладнання (яке використовується для надання АБОНЕНТУ телекомунікаційних послуг) у допоміжних приміщеннях будинку, в якому здійснюється підключення кінцевого обладнання (у разі необхідності за допомогою системи колективного прийому) АБОНЕНТА до телекомунікаційної мережі ОПЕРАТОРА.

7.3. Цей публічний договір регулює взаємовідносини між абонентом з одного боку та оператором або провайдером телекомунікацій з іншого. Провайдери надають послуги з доступу до мережі Інтернет. У випадку надання послуг ОПЕРАТОРОМ, що є провайдером телекомунікацій, умови договору, що регламентують надання інших послуг, до сторін не застосовуються.

 

8. Обставини нездоланої сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо це невиконання стало наслідком обставин нездоланної сили, які виникли після його укладення, які Сторони не могли передбачити і запобігти цьому розумними заходами. До обставин нездоланної сили відносяться: повені, пожежі, землетруси, інші явища природи, а також воєнні дії, безладдя, страйки, акти державних і муніципальних органів та будь-які інші обставини поза розумним контролем Сторін, що впливають на безпосереднє виконання умов даного Договору. Сторона, що не виконує зобов'язання за даним Договором внаслідок обставин нездоланної сили, повинна протягом 10 (десяти) календарних днів повідомити іншу сторону про виникнення перешкод та його вплив на виконання зобов'язань за цим Договором. Якщо обставини нездоланної сили такі, що перешкоджають ОПЕРАТОРУ надавати телекомунікаційні послуги визначених видів чи на визначених територіях у масовому порядку (не тільки за даним Договором), ОПЕРАТОР може обмежитися оголошенням про це в засобах масової інформації чи на своєму офіційному сайті. На підтвердження обставин нездоланої сили та про їх тривалість, Сторона, за вимогою другої Сторони, надає довідки (свідоцтва) від уповноважених органів.

 

9. Вирішення спорів

9.1. ОПЕРАТОР і АБОНЕНТ будуть вживати усіх заходів для того, щоб улагодити суперечки, що можуть виникнути за даним Договором або у зв'язку з ним, шляхом переговорів. Якщо Сторони не можуть дійти згоди, питання буде передано для врегулювання до суду відповідно до чинного законодавства України. Письмові скарги АБОНЕНТА розглядаються ОПЕРАТОРОМ у строк не більше 30 днів з дня отримання скарги.

 

10. Заключні положення

10.1. АБОНЕНТ, у зв’язку з укладенням Публічного договору надає свій дозвіл ОПЕРАТОРУ на обробку та використання його персональних даних, отриманих від нього з метою надання телекомунікаційних послуг. ОПЕРАТОР здійснює обробку персональних даних в порядку і на умовах, визначених чинним законодавством. АБОНЕНТ погоджується з тим, що цю інформацію та іншу інформацію, необхідну для якісного обслуговування АБОНЕНТА, може бути передано без окремого письмового повідомлення про факт передачі: ведення обліку, АБОНЕНТІВ, послуг, додаткових послуг, розрахунків; здійснення розсилання АБОНЕНТАМ рахунків (квитанцій), повідомлень, анкетних листів, пропозицій, рекламних матеріалів від імені ОПЕРАТОРА; телефонного опитування, проведення акцій, розіграшів, маркетингових досліджень.

10.2. Опублікування у призначених для оприлюднення телефонних довідниках, у тому числі електронних версіях та базах даних інформаційно-довідкових служб, інформації про прізвище, ім'я та батькові, найменування юридичної особи АБОНЕНТА здійснюється за його згодою.

10.3. АБОНЕНТ дає свою згоду на збір та обробку ОПЕРАТОРОМ статистичної інформації по використанню послуг для покращення якості послуг, що надаються ОПЕРАТОРОМ. Статистична інформація в процесі її обробки, узагальнення та систематизації підлягає знеособленню, та не містить персональних даних АБОНЕНТА. АБОНЕНТ надає ОПЕРАТОРУ право розпоряджатися знеособленою, систематизованою та узагальненою статистичною інформацією на власний розсуд.

10.4. ОПЕРАТОР є платником податку на прибутку на загальних підставах.

10.5. АБОНЕНТ має право, з відома ОПЕРАТОРА, передати свої права за цим Договором своєму правонаступнику або філіалу, про що АБОНЕНТ зобов'язаний повідомити ОПЕРАТОРА (належним чином оформивши письмову заявку) за 15 (п'ятнадцять) календарних днів до дати передачі.

10.6. Цей договір не припиняє свою дію у разі зміни реквізитів Сторін, їх засновницьких документів, а також зміни власника, організаційно-правової форми і тому подібне.

10.7. Технічні параметри послуги для обраних пакетів АБОНЕНТОМ є специфічними (унікальними) і відповідають ціновим пакетам приведеним у прейскуранті абонентських тарифів.

 

 

11. Місцезнаходження та реквізити ОПЕРАТОРА

ОПЕРАТОР:

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІРАТЕЛ ІНВЕСТ»

65114, Україна, м. Одеса, вул Левітана, б. 141

Телефон: (068) 254-10-54

Поточний рахунок UA533071230000026003030333699

в ПАТ "«БАНК ВОСТОК» " м. Дніпро,

МФО 307123

ІПН 365544611511

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контакти

Відділ обслуговування Абонентів

Тел: (068)-254-10-54        

        (068)-255-31-57                

        08:00-20:00 без вихідних

 

 

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІРАТЕЛ ІНВЕСТ»

65114, Україна, м. Одеса, вул Левітана, б. 141

Телефон: (068) 254-10-54

Поточний рахунок UA533071230000026003030333699

в ПАТ "«БАНК ВОСТОК» " м. Дніпро,

МФО 307123

ІПН 365544611511

Email: valerake@gmail.com

bottom of page